Vaša potrošačka prava u brojevima:
o 2 godine (imate pravo na opravku i zamjenu robe/usluga iako nemate garanciju (reklamaciju));
o 8 dana (rok u kojem trgovac mora da odgovori na reklamaciju);
o 14 dana (imate pravo da se predomislite i vratite robu bez ikakvog obrazloženja ali samo ukoliko ste je kupili na daljinu);
o 14 dana (rok u kom je trgovac u obavezi da Vam vrati novac za vraćenu robu koja je kupljena na daljinu);
o 15 dana (rok za rješavanje reklamacije);
o 30 dana (rok u kome je trgovac dužan da Vam isporuči kupljenu robu (ukoliko nije drugačije ugovoreno) u protivnom je u obavezi da Vam vrati novac);
· 15 dana (rok za rješavanje reklamacije (izuzetak su namještaj i tehnička roba)).
· 30 dana (od dana podnošenja rekmalacije je rok u kom trgovac mora da riješi prihvaćenu reklamaciju kada su u pitanju tehnička roba i namještaj).
Projekat „Vodič za zaštitu prava potrošača u opštini Bijelo Polje“ namijenjen je upoznavanju stanovnika opštine Bijelo Polje sa svojim pravima i obavezama prilikom kupovine robe ili zaključivanja ugovora o pružanju usluga.
Želimo uticati na poboljšanje stanja u cjelokupnom potrošačkom društvu kroz podizanje svijesti, edukaciju i informisanje potrošača o sadržaju njihovih prava kao načinu njihovog ostvarivanja.
Projekat će kroz što jednostavniji i praktičan način predstavlja građanima kojim su zakonom zaštićeni kao potrošači, koja su njihova prava, kao i daje praktične savjete.
Projekat finansira Ministarstvo ekonomskog razvoja, a sprovodi ga sprovodi NVO Multimedijal Montenegro (MMNE).