Predstavljen vodič zaštite potrošača. NVO MMNE je u sklopu projekta „Vodič prava potrošača u opštini Bijelo Polje“ sprovela drugu po redu promotivno informativnu aktivnost u centru Bijelog Polja, sa ciljem da informiše građane o njihovim potrošačkim pravima.
„Projektom „vodič za zaštitu potrošača u opštini Bijelo Polje“ informišemo građane o njihovim pravima. Na sajtu pravapotrosaca.me uvijek možete naći potrebne informacije o pravima potrošača. Građani mogu i preko sajta uputiti žalbu, jer se obično ustručavaju da to direktno urade kod prodavca. Ako smatrate da su vam narušena prava potrošača 1.korak je da se obratite trgovcu, ako ne uspijete da riješite problem onda slijedi obraćanje inspekciji, zatim vansudsko rješavanje problema i na kraju sudsko. Građani ne koriste dovoljno svoja prava i svi zajedno moramo raditi na poboljšanju prava potrošača“, saopštila je Aida Idrizović programski menadžer za ekonomski razvoj.
Toka dana na glavnom gradskom trgu uspostavljena je interakcija sa preko 500 građana, a u sprovođenju aktivnosti svoj doprinos su dali mladi volonnteri Lazar, Anja i Novka.
Projekat „Vodič za zaštitu prava potrošača u opštini Bijelo Polje“ namijenjen je upoznavanju stanovnika opštine Bijelo Polje sa svojim pravima i obavezama prilikom kupovine robe ili zaključivanja ugovora o pružanju usluga
Želimo uticati na poboljšanje stanja u cjelokupnom potrošačkom društvu kroz podizanje svijesti, edukaciju i informisanje potrošača o sadržaju njihovih prava kao načinu njihovog ostvarivanja.
Projekat će kroz što jednostavniji i praktičan način predstavlja građanima kojim su zakonom zaštićeni kao potrošači, koja su njihova prava, kao i daje praktične savjete.
Projekat finansira Ministarstvo ekonomskog razvoja, a sprovodi ga sprovodi NVO Multimedijal Montenegro (MMNE).